Tjaaaa

Tjaaaa, ser att det är folk som går in på min blogg även om jag inte bloggar (bloggar inte för att jag göra design till bloggen ju).
Hur som helst så tänkte jag att jag skulle bara uppdatera lite.
Igår så var jag på två öppet hus. Först på Mediagymnasiet. Jag vet inte om jag ens ska gå där var dör mest pga min kompis :) Men det var kul iaf. Först så fick vi jätte roliga guider, haha. Aa och sen såg en kille som har varit med i Låt en rätte komma in. Har sett honom förut dåra men iaf, jag är vän med honom på fb :P Min kompis brosa känner honom såå MM.. Sen så såg vi Lill Wille ifrån Random Making Movie!!! :DDDDD Jag älskar RMM sååå jävla sköna är dem!!!!!!! :D Han kom och snackade med våra guidar när dom lkisom visade oss runt. Och jag baa OMGGGG WIlliaaaam ♥ aaaaaaaaao jag dog typ heheh
Sen så såg jag en kompis till mig som gär där så det var rätt najs :)
Sen nästa öppethus som jag åka till var Fryshuset, det var la najs också :) kommar kanske gå där :)
En kul sak som hände  där var att vi såg Max ifrån Mange Makers, ni vet han som dansar :P Jag är vän med honom också på fb (A) och han kollade på mig as mycket hela tiden!! hiihihhi han kanske kände igen mig ;)
iaf så var det en jätte bra dag faktiskt!!
Ni får en gamal blid också :**
Kommentarer
Postat av: sandra

din kompis -.- ???

2011-12-08 @ 11:10:17
URL: http://saaandraaa.devote.se

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0