Home.

Cha Cha BLoggen!
Nu är jag hemma ifrån Grönan :) Det var AWESOME där!
Ska berätta en sak...... när vi åkte Extream hade jag min mobil i fickan och medans vi åkte så tappade jag den! :O Asså den trilla ut min ficka när vi satt i Extrem!!! Jag tänkte "Oh shit mamma och pappar kommer döda mig" xD Men jag hade så jävl mycket tur!! När den var slut så kom en som jobbade där och gav mig mobilen och den var hel o fin :D Inte sönder eller ngt. Om jag håller i den och tappar den så brukar den öppna sig så att batteriet åker ut men inte nu?? Och det var liksom högt uppe i luften!! konstigt men bra!!!
Gammal bild (en vecka gammal då men..)
Kommentarer

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0