Tjaa

iDag så ska jag åka till Täby och vara barnvakt men Johanna till hennes kusiner:) Men först så ska jag träffa Sandra hon kommer och hämtar mig på moppen!!
Och en till sak som är lite kul det är att jag har fått rätt så många blogg design beställningar!! Jag har precis gjort klart en.. Jag ska skicka den till henne bara.
Om du också vill ha en design så är det bara att maila mig: [email protected]
Men aa PussPåRumphan hörs ;)
Det här är Ana Ginas "nya" karaktär Discoturken Darius. Jag typ ÄLSKAR henne :P asså hennes personlighet såå jävla skön xD
Kommentarer
Postat av: Poxiie

Darius!! <3 Darius ligger på 2:a plats på Ginas figurer xP

2011-06-23 @ 17:02:09

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0