k.

Är det bara jag som hatar när folk skriver inlägg på facebook om en person, och alla vet vad man skriver om. Och man skriver att den personen är falsk osv. Ännu värre kanske är när man skriver inlägg på bloggen åt någon eller några och man vet vem du skriver om eller om man är så dum att man skriver namnen på dem man skriver om.
Jag vet att det här inlägget blir lite så men vad jag menar är att om man inte gillar någon så behöver man inte skriva det online liksom.. Man kan ju snacka med det personen och säga då att man inte vill vara vänner ist för att göra ett sånt inlägg och sen så blir man snackad om bakom ryggen. Eller så behöver man inte säga det alls till någon, varför inte hålla det för sig själv eller om man nu måste skriva ner det så får man ta och skaffa sig en dagbok eller något sådant!
Palla göra någon ledsen eller arg med ett sånt inlägg!?!? Asså jag orkar inte mer. Jag bryr mig inte lägre om er som ska skriva sånna inlägg inte bara ni som har nyliget gjort det utan alla!! Ni som har gjort det förr. Omoget bara, okej snälla sluta.
Ni vet vilka ni är.
Och förlåt för ett sånt inlägg själv, puss ♥
Kommentarer
Postat av: JENKKi

sooo true

2011-11-28 @ 21:22:30
Postat av: JENKKi

sooo true

2011-11-28 @ 21:23:42
Postat av: Julia

Sant.. Sant !

2011-11-29 @ 16:49:35

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0