Abduction

Tjaa! Igår var jag och kollade på Abduction med Sandra. Jag tyckte att den var bra och Taylor Lautner är sjukt snygg så jag gillar att kolla på honom hehe^^ aa jag tycker att han var bra i filmen liksom. Och sen så var ju Micael Nyquist med i filmen rätt mycket. Han var liksom "Tha Bad guy" hahah aa och det var kul att se honom med Taylor och aa med i en Amerikansk film. Han är ju Svensk.
En sak jag också tycker om filmen var att det var lite dåligt slut! jag tycker att man skulle ha sett mer vad som hände, om han fick träffa sin riktiga pappa eller inte. Så jag hoppas att det kommer en tvåa på den!!
Men jag rekomenderar filmen till er gå och se den!! :D
Kommentarer
Postat av: Sara

Asså varför heter din blogg nitllu? :p <3

2011-10-23 @ 11:26:15

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0