Hemma hos Sandra och pluggar

Tjoooooo! Nu sitter jag hemma hos Sandra och pluggar :s
...
Jag har ont i handleden så idag åkte jag till läkaren och skulle kolla vad det var liksom. Aa och eftersom att jag inte har stukat den eller gjort illa mig på så sätt. Hon sa att det kanske var ngt med lederna så jag har fått babletter som jag ska ta 3 gånger om dagen, mot ledinfektion tror jag att det var. Nu ser jag ut det ut såhär efter boldprov.
Det gör sjukt ont att böja armen nu :(
HAHAHAH söta Sandra i bakrunden ;)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjälp mej o stötta rosa bandet! skicka in en bild till mej ([email protected] ) där de står '' Ja stöttar Rosa bandet till 100 %'' så lägger jag till fotot i min video jag gör för dom! :)



här e länken för mer info :)



http://madnessppl.blogg.se/2011/october/rosa-bandet.html#comment



kram

2011-10-04 @ 13:51:42
Postat av: Johanna

Hejhej nu har du en ny chans att va med i dagens blogg :)



mer info här:



http://madnessppl.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



KRAM<3

2011-10-05 @ 13:31:49

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0