Sunsilk

Som man ser så har jag jätte slitet hår!! Jag har ju egentligen lockit hår som man ser där uppe i håret men där nere är det typ skip rakt -.- det är bara för att jag har förstört mitt hår genom att jag har plattat det varje dag. Det spelar knappt någon roll om jag anväde värmeskydd det har blivit så iaf, jag anväde liksom värmeskydd varje gång som plattade.
Aja mitt har håller ju på att växa ut igen :P det allt kommer bli fint, lockit och inte slitet. Med hjälp av Sunsilk så blir det säkert bättre och de slitna blir minder slitet :)
HAHA aaa tjaaaaaadå men om du har slitet hår köp denna ;)
Kommentarer

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0