Missade bussen..

Jag har missat bussen. c:
Så nu sitter jag och väntar på att jag ska få skjuss,.,..,.,. MEN det är inte mitt fel att jag missade bussen det är Justin Bieber's fel!! D: ........... Han var på TV ^^ (a) hihi
Aaja jag ska på cheer träning nu då, ska bli kul!
Erik och Karina, deras bra Emma och Mattisa (mina kusiner) och mormor, morfar och farmor var här igår. Erik, Karin, Emma och Mattias sov över här. Och btw så hade jag en jätte söt outfit jag kan visa sen :*
Ska jag köpa lila eller röda?? eller båda? :o
Kommentarer
Postat av: sandra

båda :)

2012-02-13 @ 09:25:47
URL: http://salhe.blogg.se/

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0