Hemma ifrån Cheer

Chaa Chaa! Nu är jag hemma ifrån cheer träning... Vi hade en extra träning idag :) Det var najs jaaao :P
Jag vet tråkigt och typ onödigt inlägg men iaf :P Kommentera vad ni tycker jag ska blogg om. Tillexempel om jag ska göra videoinlägg och snacka om smink osv liksom beauty eller typ om jag ska sjunga eller så. Vad tycker ni?
Jag känner att jag inte riktigt har något att skriva om :P
Bjuder på en fint liten bild på mig, dock gamal men jag gillar mitt hår på den. Hyfast långt hår och rakt!! (Y)
Kommentarer
Postat av: jassi

Jag tycker att du ska sjunga (a) :D

2012-01-17 @ 22:59:49
URL: http://jassis.devote.se

















Kommentera här:

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara lilla jag som kan se den)

Vad heter din blogg eller hemsida?

What's on your mind?

Trackback
RSS 2.0